Apróbetűs

A 7 Tenger Utazási Iroda weboldalán megjelenített utazási ajánlatok nem minősülnek nyilvános ajánlattételnek. A foglalási űrlap kitöltésével és elküldésével nem jön létre utazási szerződés. Az utazást közvetítő iroda az utas és az utazás szervező közötti szerződés a foglalásra küldött visszaigazolás alapján, a visszaigazolásban írásban rögzített feltételek szerint az utazási díj előlegének, 30 napon belüli, kiemelten a Last Minute utazások esetében a teljes részvételi díj megfizetése után jön létre.

A visszaigazolás után történő előleg fizetése minden esetben megrendelésnek minősül, a visszaigazolásban megjelöltek és az utazásszervező utazási feltételei szerint. Az utazási szerződés felmondására az utazásszervezőnek az adott útra vonatkozó utazási feltételei irányadóak.

A gyors ügyintézés, a legnagyobb odafigyelés, gondosság és állandó kapcsolattartás esetén is előfordulhat (főként a Last Minute utak esetén), hogy a visszaigazolás és a fizetés közti időszak alatt a megrendelt utazásra elfogynak a szabad helyek. Ebben az esetben a 7 Tenger Utazási Iroda haladéktalanul értesíti az utast a helyek beteltéről, és a fizetéssel létrejött szerződés megszűnik. A szerződés ilyen módon történő megszűnésből adódó károkért a 7 Tenger Utazási Iroda kizárja a felelősségét. A szerződésnek a visszaigazolás és fizetés közti időszakban történő megszűnése esetén a 7 Tenger Utazási Iroda segít újabb utat találni, vagy kezelési költség felszámolása nélkül visszafizeti az összeget.

Az internetes foglalási lap alkalmas az utazási díj minden elemének tényleges számításba vételére, azonban lehetnek - arányaiban igen kis mértékű - eltérések a foglalási lapon megkapott és a visszaigazoláson szereplő ár között, mindkét irányban. Amennyiben ez az eset fordul elő mindig a visszaigazoláson szereplő érték az érvényes.

Ajánlatkéréssel, Foglalással kapcsolatos tudnivalók

Utazási irodánkban több éves tapasztalattal rendelkező, gyakorlott ügyintézők szívesen állnak rendelkezésre személyes tanácsadással, segítséggel, ügyintézéssel. 
Amennyiben Ön nem a személyes ügyintézést választja, ajánlatkérésre, vagy a már kiválasztott utazás megrendelésére több lehetősége is van:

  1. Elküldheti ajánlatkérését, vagy utazásának megrendelését az utazás ajánlatához tartozó Ajánlatkérés, vagy Foglalási lap kitöltésével és elküldésével.  A Foglalási lap egyben már a teljes árat is kiszámítja.
  2. Felveheti a kapcsolatot irodánkkal a megadott telefonszámokon keresztül.
  3. E-mail-ben kérhet ajánlatot az Ön által kiválasztott utazásra.

Ajánlatkérés esetén:

Amennyiben Ön az utazás ajánlathoz tartozó Ajánlatkérésben, vagy egy Ön álatal kiválasztott utazásról e-mail-ben kér ajánlatot, irodánk a lehető legrövidebb időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot.
Felhívom Kedves Utasaink figyelmét, hogy elérhetőségeiket (telefonszám, e-mail) pontosan adják meg!

Online foglalás elküldése esetén:

A foglalás megérkezése után a megadott kapcsolattartó telefonszámon munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy az Ön által megrendelt szállodában és dátumon rendelkezésre állnak e a megjelölt utaslétszámmal a helyek,  hogy pontosítsák ill. együtt még egyszer ellenőrizzék az adatokat és hogy az utazás részleteiről (menetrend, esetleges vízumügyintézés... stb) pontos tájékoztatást kapjon.

Fontos továbbá azt is pontosítanunk az esetleges félreértések elkerülése végett, hogy Ön valóban már a végleges foglalást küldi el irodánk részére, vagy csupán érdeklődési szinten ajánlatkérést szeretne kapni.

Amennyiben a foglalása végleges, az utazáson részvevő utasok számának megfelelő hely megoldott és az adatok pontosak, ill a teljes részvételi díj összege egyeztetésre került, úgy a foglalás menete a következő:

  1. Munkatársunk e-mailben, faxon vagy levélben (amennyiben az indulás időponjához mérten a postai levelezés még biztonsággal megoldható) eljutatja Önnek a Megrendelőlapot és az utazást szervező iroda szerződési feltételeit.
  2. Ön minden oldalt aláírva e-mail-ben, faxon, vagy levélben visszajuttat irodánk részére.
  3. A Megrendelőlapon feltüntetett összeget (előleg, vagy teljes részvételi díj) befizeti irodánk részére
    • személyesen irodánkban készpénzben
    • Banki átutalással
    • Közvetlen banki befizetéssel az Önhöz legközelebb eső Unicredit Banknál irodánk bankszámlájára. (költségmentes, a számlán pár perc alatt jóváíródik az összeg)
  4. Amennyiben Ön nem a személyes befizetést választja az összeg megérkezése után irodánk azonnal értesíti Önt!
  5. A megrendelést leküldjük az adott partnernek/szállodának, aki írásban visszaigazolja az utazást.

Az írásos visszaigazolástól számítva a foglalás véglegesnek minősül és azonnal hatályba lép a szervezőiroda által meghatározott útlemondási feltétel!

Az utazáshoz szükséges dokumentumok, Részvételi jegy:

A teljes részvételi díj befizetés után indulás előtt 7-5 nappal értesítjük Önt a részvételi jegy megérkezéséről és azt a megbeszéltek szerint (személyesen átvehető irodánkba, e-mail-ben, faxon vagy levélben) eljutattjuk Önnek.
A partnerirodáink által szervezett utazásoknál a részvételi jegy minden szükséges információt tartalmaz (Utasnevek, uticél, lefoglalt szálloda megnevezése, találkozó helye és időpontja, indulás és hazaérkezés időpontjai).
Ezen utazások esetében a megjelölt találkozó helyszínén és időponjában partnerirodánk kollégái várják Önt egy kihelyezett pulttal, ahol Ön készhez veheti a repülőjegyeket és a szálloda vouchert.

Útlemondás, Módosítás esetén:

Amennyiben előfordul olyan váratlan esemény, amely miatt az utasok az utazást megkezdeni nem tudják a lemondásra, ill. módosításra vonatkozóan a szervezőiroda szerződési feltételei tartalmazzák a lehetőségeket.
 Természetesen volt már rá példa, hogy partnerünk a szerződéstől eltérően rugalmasan kezelte utasunk problémáját és közösen kellő kommunikáció segítségével sikerült megoldást találni.
 Ezért kérem, hogy amennyiben ilyen szituáció adódik haladéktalanul tájékoztassa irodánkat, hogy a kialakult helyzetet segíthessünk megoldani.

Részletes kereső

Egyéb ajánlataink