Részletes program:

1. nap: Az Amazonastól a világ egyik legmagasabban fekvő taváig

Reggel a Madre de Dios folyón visszahajózunk Puerto Maldonadóba, ahonnan Cuscóba repülünk. A kora délutáni érkezést követően hosszú buszútra indulunk. Utunk a Vilcanota folyó völgyében halad, érintjük a 4000 m-nél is magasabb La Raya hágót, majd egy keveset ereszkedve az esti órákban érkezünk a Titicaca-tó mellett elterülő Punóba. Szállás: Puno

2. nap: Látogatás a cobacabanai Szűznél és a Napsziget kultikus romjainál

Reggel folytatjuk utunkat, és átkelünk Copacabanába Bolívia legfontosabb katolikus kegyhelyére és zarándokközpontjába, ahol felkeressük a főteret és a copacabanai szűz templomát. Áthajózunk a Napszigetre, ahol előbb meglátogatjuk a festői inka kori romot, Pilkokaymát, majd egy helyi étteremben elfogyasztjuk ebédünket, mielőtt az Inka forrása melletti ősi lépcsőkön ismét leereszkednénk a kikötőbe, hogy visszatérjünk Copacabanába. Szállás: Copacabana

3. nap: Tiwanaku ősi romvárosában

A mai napon a Világörökség egyik bolíviai helyszínét, Tiwanaku romvárosát keressük fel. Múzeuma mellett megtekintjük legfontosabb emlékeit, hétlépcsős hatalmas piramisát, az Akapanát, Kalasasaya templomát, rajta Bolívia leghíresebb emlékével, a Napkapuval. Lesüllyesztett templomában pedig szemügyre vesszük a falba épített kőfejeket. Délután visszatérünk La Pazba. Szállás: La Paz

4. nap: La Paz magashegyi utcáin

Ez a nap városnézéssel telik. Meglátogatjuk a város legfontosabb koloniális templomát, a San Franciscót, felsétálunk az óváros főterére, a Murillo-térre, ahol megtekintjük a Katedrálist és az Elnöki Palotát, barangolunk az óváros keskeny utcácskáiban, közöttük a népművészeti piacnak és a népi varázslóknak otthont adó Sagarnagában. Délután kirándulást teszünk a különleges geológiai formációiról ismert Hold völgyébe. Szállás: La Paz

5-6. nap: Hazaúton Európába

Visszarepülünk Limába, ahol opcionális programon vehetünk részt. Este európai csatlakozással hazautazunk. Érkezés másnap.